Friday, April 22, 2011

untuk si JAKUN dan si BATAK

dah salah mesti kena removekan?
dah lah salah,malu lagi
x kesah bila aku ngn zeera kena remove
tp bila kami di block tu,hahahhaa...kelaka lah SHIALL(ayat rempit sesuai untuk si BATAK,
mestilah sesuai sbb muka bf kau cm penyamun,PLUS kau nk hempuk muka aku ngn helmet
dah tentu kau REMPIT,and x salah kalau aku ckp yg muka kau cm SAMPAH)sesuai sgt!
untuk si JAKUN,yea kau JAKUN gila,mengalahkan BABI
*JAKUN nk pegi CLUB,konon selalu layan MOS..sumpah dowh x yah nk bangga...perlu ke cerita sedangkan kitaorg x tanya pon..
*perli amek perfume kami untuk wangikan ketiak kau yg bau cm haram tu?
*perlu ke pinjam baju aku?baju kurung kain labuh,sanggup gulung 2-3 kali sbb nk nmpak ayu cm aku?
plss lah gila,.,x SETARAF
*bila sesak cari kami
sbb tu bole diLABLEkan korang ni cm TAIK ANJING yang baru keluar dr BURIT(panas dowh taik tu)
nak HOT sgt kan?hahahaha.. 

okay! for both of you,
i  give you this 
hope you like it
enjoy it PIGGO :)


No comments:

Post a Comment